Kolme Voiman tuoteuudistusta

Vuoden 2023 toisen ja kolmannen kvartaalin aikana Voima Accountiin on tullut kolme merkittävää uudistusta, jotka vaikuttavat tilinavaukseen, kulta- ja eurotileille tehtäviin siirtoihin sekä sovelluksen käyttäjäkokemukseen.

Toisen kvartaalin aikana julkaistiin Voiman sovelluksen 3.0-versio, jonka myötä sovellus siirrettiin uudelle alustalle. Asiakkaan näkökulmasta siirtymä on tuonut mukanaan uuden ulkoasun ja käyttöliittymän, jotka helpottavat tilin hallinnointia sekä parantavat käyttäjäkokemusta.

Uusi kehitysalusta mahdollistaa jatkossa lisäksi nopeamman tuotekehityksen. Tästä esimerkkinä oli Q3:n puolivälin aikana tehty tilinavausprosessin uudistus. Voiman ja Signicatin yhteistyön ansiosta asiakkaat voivat tästä lähtien avata Voima Accountin suomalaisten pankkitunnuksien avulla. Tämä uusi ominaisuus nopeuttaa tilinavaamista niin, että koko prosessi on mahdollista saattaa loppuun muutamassa minuutissa.

Tilinavausprosessin uudistuksen perään julkaistiin uusi verkkopankkimaksuominaisuus. Verkkomaksujen välittäjä Paytrailin kanssa toteutettu toiminto tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden siirtää rahaa välittömästi kulta- ja eurotileilleen suomalaisten pankkitunnuksien avulla.

Voima